Politika upravljanja kvalitetom
Politika upravljanja kvalitetom
TISKARA HORVAT d. o. o. uvela je sustav upravljanja kvalitetom sukladno sa zahtjevima ISO 9001:2015 da bi postigla najviši mogući nivo kvalitete svojih proizvoda i usluga u djelatnosti: Grafička priprema i proizvodnja grafičkih proizvoda.
Politika upravljanja kvalitetom sastavni je dio naše poslovne politike i strategije razvoja organizacije, a određena je jasno postavljenim ciljevima kvalitete i prilagođena samoj organizaciji.
Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, naša politika usmjerena je na ispunjavanje potreba i očekivanja zainteresiranih strana:
KUPCI – KORISNICI USLUGA
- Trajno ispunjavati potrebe i očekivanja kupaca kroz kvalitetno izvedene usluge, fleksibilnost i poštivanje rokova
- Kontinuirano uvoditi inovacije i podizati efikasnost našeg rada
DOBAVLJAČI – KOOPERANTI
- Težiti uspostavljanju partnerskih odnosa s dobavljačima/kooperantima i kroz obostrano koristan odnos povećavati našu konkurentnost na tržištu
ZAPOSLENICI
- Osigurati zapošljavanje stručnih i ambicioznih djelatnika koji će imati mogućnosti napredovati i podizati svoje kompetencije
- Osigurati maksimalnu sigurnost, zaštitu zdravlja, prevenciju pojave ozljeda i profesionalnih bolesti
TIJELA DRŽAVNE UPRAVE
- Poslovati u skladu sa zakonskim propisima
VLASNICA-DIREKTORICA
- Kontinuirano unaprjeđivati sustav upravljanja temeljen na zahtjevima norme ISO 9001:2015
- Stalno pratiti promjene u okruženju, procjenjivati rizike vezane na sve aspekte poslovanja i na taj način osigurati održivi razvoj